Första folkracetävlingen för i år och som dam

 Fan va kul det är med folkrace, jag älskar det! Mitt absoluta största intresse, helt klart. Körde första tävlingen igår i Krokom, har aldrig varit där förut men banan var jävulskt rolig så den rekomenderar jag. Det gick superbra att köra med damerna, kvalade upp mig så jag var först in i A-final (jag menar, första gången jag kör mot damer?!). Iaf så valde jag startspår 2 eftersom det var en jättetvär kurva nästan på en gång så jag skulle komma bra genom den. Lampan slog om från rött till grönt och vips var jag iväg. Tog starten och kom ut som etta. Fan va grymt det var, jag minns hur jag skrek "YES!" i bilen, haha. Skulle jag dock inte ha gjort eftersom när jag såg hur nära resterande var så blev jag alldeles för het så jag sladdade bort mig i en kurva och fick sladd. Kunde dock ratta tillbaka och jag var fortfarande först. Körde rakt mot nästa kurva, full gas och bom, fick jag en smäll. Och en till. Och en till. Innan slutet gick det inte mer så då var jag utanför banan. Släppte förbi alla innan jag kunde backa ut och körde klart så jag blev sexa. Lite surt men det är ju folkrace. Men fan va kul det är! Åååååh, kärlek.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: