en toppenhelg

Helgen började med jobb, 16-20.15 på konsum. efter det umgicks jag lite med Sabina, Evalena och en sväng med Elin, skrattade och pratade på. Lördagen vaknade jag otaggad nanting, men när jag väl mött upp tjejerna för att handla gick det över till tagg. Fyra möttes vi hos Jenny där vi lagade mat för fullt. Hämtade Evalena vid halv fem och för er som inte vet så var det en överraskningsfest eftersom hon fyllde arton förra helgen. Det kunde inte ha varit mer underbar ! Tog min fina i handen vid halv tolv och promenerade hemåt och somnade inte förrän ett. Steg upp idag och mådde som en gud, det var dags för dop för Bine. Åkte till tåsjö och sen hem igen. Nu ska jag jobba sen skruva ihop lite möbler! I love it













Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: