äckelskoljävel

Alltså nu måste jag få skriva av mig om den här skolan.. Jag råder er åter igen, sök inte till Lycksele! Blir så jävla förbannad, jag satt och sa till Andreas igår "undra om jag ska skita i skolan imorgon, vi har ändå inte så mycket att göra" och dessutom visste jag att de skulle vara varmt ute och då är det ju skönare att vara hemma. Men så duktig som jag är så for jag på skolan ändå, och väl här fick jag veta att vi inte skulle ha en lektion, så jag slutade halv tolv idag.. Blev så arg så jag slog papperskorgen in i skåpet. VAFAN, jag hade ju kunnat vara hemma ändå!!!!! Åh jag blir så less.. Just nu skulle jag bara vilja sätta mig ner och böla i ett hörn, så arg är jag just nu. Skolhelvetet. Nä nu måste jag sluta skriva innan jag blir mer förbannad. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: