Tankar

Vi är redan inne på dag 22/30 och det har gått grymt fort, men jag har insett att det här var inget för mig. Det har varit jobbigt psykiskt och jag känner helt enkelt att upplägget osv passar inte mig. Det kan funka för dig men inte för mig. Så efter dom här 30 dagarna då? Av alla som säger vad du ska äta för att vara nyttig och hälsosam, vem ska du lyssna på? Och angående träningen, vem fan säger "om du gör det här gör du rätt". Vem ska man lyssna på? Jag tänker försöka hitta något som passar mig, försöka skapa en slags balans. Jag vet inte hur länge det kommer att ta att hitta den rätta vägen som funkar för mig, eller hur jag ska göra men så fort jag vet vad som funkar för mig, min balans, så ska jag berätta det för er. Jag tror att det är det absoluta rätta, man ska inte lyssna på vad som funkar för andra, du måste helt enkelt försöka själv och se om det funkar för dig, det ska jag göra och jag ser fram emot det. Försöka skapa en livsstil som passar in på mig som person och som jag trvis med. Fan va bra. I'll let you know. Tack även till alla som har sagt att jag gjort det bra den här månaden, det har behövts. 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: