min marknad

Japp, det blev en nykter vintermakrnad för mig. Men jag hade roligt ändå med tanke på omständigheterna. På fredagen fick jag lite kvalitetstid med världens finaste Cecilia och klippte även Doris och på kvällen blev det skotertävling. Lördagen var det bara att kliva upp för Johannes ringde där vid halv elva och sa att han var på väg till lägenheten. Klippte honom, for hem på Norrstrand och drog på mig täckisar, annoraken och bäverfittan och blev chaffis till kälken som vi byggde ifjol (men som aldrig användes...). Det var riktigt roligt, synd bara jag inte satt där bak med dem och att någon annan körde, men men! De försökte även få med mig ut på kvällen, men så var det inte. Lovade på heder att jag skulle ut med dem nästa marknad. Drog en sväng på marknaden, for på Norrstrand och hälsade på och skjutsade lite folk, sen blev det mys framför en skräckis. Idag blev jag väckt vid åtta och mår prima! Jobbar just nu och det blir träning med bästa Emma i eftermiddag, plus lite kvalitetstid där. Grymt! Bilder kommer senare!
 
Två bilder sen ifjol..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: