Ibland måste det vara jobbigt för att det sedan ska kunna bli enkelt

Det är jobbigt nu. Kroppen har verkligen ingen ork, det känns som en förkylning är på väg så jag har inte tränat igår och idag. Imorgon kör jag på som vanligt för det här går inte, det känns så fel. Och när kroppen inte orkar med känner jag för att skita i allt och bara äta det jag känner för. Jag vet inte vad det är. 
 
Men så ska jag inte tänka, jag klarar det här, det vet jag. Du är stark Sanna, kom igen för fan. Det är mindre än hälften kvar och eftersom det känns lite jobbigt några dagar ska du inte ge upp. Om jag ger upp är jag en quitter och det vill jag absolut inte vara. Nä du, jag tänker köra på imorgon och träna än om kroppen är lika seg som idag, eftersom efteråt känns det alltid bättre. Ikväll tar jag en vilokväll och laddar upp för morgondagen. Jag har ett mål och jag tänker inte ge mig förrän jag är där. 
 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Att bero på resultaten efter dag 15 var faktiskt bättre än förväntat. Jag trodde inte att det skulle vara någon skillnad men ack så fel jag hade. Jag kör ju fitnessfighten för att få lite bättre koll på kosten samt bygga mer muskler, inte för att gå ner massa i vikt, så därför blev jag positivt överraskad när måttet på min arm hade ökat med 3 cm, grymt vad härligt det kändes. Sedan resten av kroppen hade jag minskat, bland annat 4 cm på rumpan. Andreas däremot har redan på 15 dagar tappat 5,5 cm runt bröst och 8,5 runt mage. Grymt gjort babe!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: