here i go again om my own

Superväder ute, jag har nyss slutat och hade tänkt gå på stan.. Men såklart glömde jag börsen hemma!!! Arghh.. Försöker leta skjuts hem men det verkar inte gå något vidare. 
Ikväll tänkte jag fara och hälsa på Sandra och Ozzian, de va ett tag sen! Även träna och göra bort lite sånt.
 
Imorgon är jag ledig, hehe. Söka jobb + ta en promenad hem på Norrstrand hade jag tänkt. Även börja bränna Ozzians skiva som han ska ha på sitt kalas, killen blir snart två år, fan va tiden går fort! Och på måndag tänker jag hjälpa Carina att klippa = no school, sen är det inte länge kvar innan det underbara påsklovet kommer, och strax efter det bär det av till fjälls i en vecka, som ja längt!
 
Igår började jag och två andra på att planera en sak, mer än så kan jag tyvärr inte säga nu, för om en annan person läser min blogg så förstörs allt.. Men fan va kul säger jag bara!
 
Börjar även få lite halvt synliga muskler, vilket får mig att vilja träna ännu hårdare och tyngre. Nu kör vi!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: