GLAD TJEJ!

Jag är så glad! Jag är så glad eftersom jag har världens bästa pojkvän, vänner, familj och omgivning, känner mig så oerhört tacksam just nu. Har varit glad iprincip hela dagen, skolan har varit bra till och med. Bra bilresa hem, bra kvalitetstid med Sabina, leenden från mamma, kärlek från A och massa planer. Sånt gör mig så glad! Och dessutom så är det min efterlängtade påsk imorgon! Efter lunch drar jag med epan till Sörnoret och stannar där över helgen med massa roligheter. Veckan därpå åker vi till fjället en vecka. Efter det är det praktik i fyra veckor. Kittelfjäll står på schemat på valborg. Min bästa Evalena fyller 18. Folkracesäsongen börjar. Kanske brännbollsyran med vänner. Examen och sommarjobb. Börja mitt nya liv. Känner mig så glad, så glad!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: