freitag

Idag är det mycket som ska göras! Tur jag fick va hemma, hehe. Eller fick och fick, men jag tog det som jag att jag fick! ;)
 
Började dagen med en underbar frukost, såg lite DH och har bara tagit det lugnt. Ska snart äta mellanmål och efter det träna så jag har gjort bort det för idag. Efter det hade jag tänkt sminka mig och ta en promenad bort på Norrstrand bara det slutar snöa! Prata lite med mamma och pappa och sen tänker jag se om epan startar, har inte kört den på.. snart fem månader?! Efter det blir det nog en tripp ut till Sandra eftersom det aldrig blev av igår. Ikväll är det även box, fan så jävla kul! Det var så grymt länge sen nu. Får se till att lägga till 300 kalorier i kosten idag, har aldrig tränat mer än vad man ska förut.
 
Imorgon blir det nog gym med Jenny och luncha ute på skoter om vädret tillåter, i hope so! 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: