En helt okej dag

Vaknade i vanlig ordning och åt frukost, älskar dessa frukostar. Har aldrig riktigt tyckt om ägg men nu äter jag det nästan utan problem. Gjorde världens godaste mellanmål samt lunch och begav mig sen till Gunilla. Drack kaffe och surrade, klippte både Gunilla och Marie dessutom. Efteråt fick jag trycka i mig mitt efterlängtade mellanmål och en timme därefter var det träning. Träningen går verkligen bra, superroligt! For och jobbade ikväll och efterdet for jag och hälsade på mami, världens bästa mamma. Det var guld värt. 
 
Trodde aldrig att det skulle vara så här kul att äta, haha. Jag tycker om Fitnessfighten mer och mer för varje dag som går och jag har bara gjort fem dagar än så länge! Efter den här månaden om jag tycker lika mycket om det fortfarande ska jag försöka göra det till en livsstil. En man sa "det ska inte funka i 30 dagar, det ska funka i 365 dagar", så sant. I love it!
 
 
På instagram följer jag @getmydreambody och dom lägger ut grymma insirationsbilder! Följ dom vetja!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: