vars är du träningsglädjen?

Jag saknar att träna men inte nog för att träna som jag gjorde förut.. Motivationen har varit bortblåst hur länge som helst nu och jag håller på att bli galen! Är det någon som har något tips hur jag ska få tillbaka träningsglödjen?!?!
 
Det här var under fitnessfighten och som ni ser ville lite muskler komma fram, men dom är ju som bortblåsta nu efter dåliga matvanor och nästan ingen träning..
 
Postat av: Therese

du vet att det kommer va jobbigt i början, men tänk på hur bra det känns efter ett träningspass och använd det som motivation i början! och träna det du tycker är roligt! far inte ut och spring om du hatar det t.ex.. om du tycker det är roligt kommer det gå av sig själv tillslut!

Svar: Åh tack för tipset!
Sanna Lindström

2013-06-13, 20:54:41 - URL: http://theresesandstroem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: