Snart så..

Måste vara med aktiv på bloggen, det är lite nu för tiden känner jag. Har inte tid helt enkelt men ska verkligen försöka anstränga mig mer.
 
Känns så jävla skönt att det är två (!) skoldagar kvar, sen sommarlov. Dock är det jobb hela sommaren men det gör mig absolut ingenting! Om efter sommaren är det bara ett år kvar innan jag och A får lämna Åsele, börja om. Samtidigt som vi vet vars vi vill är det ändå som att jag kan inte bestämma mig, vi får ta det som det kommer. Som jag längtar! Och som min plan ser ut just nu så ska jag göra klart mina lärlingstimmar efter skolan, och efter det har jag och A pratat om att fara bort ett år, jobba och bo i värmen.. Men det är ett tag kvar så man hinner väl ändra sig 78 gånger innan det. 
 
Väntar även på en ny soffa samt mina klänningar från Nelly! Ska även lägga upp bilder sen helgen sen när jag kommer hem. :)
 
Large

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: