this is my life

Helgen har varit bra, vi hade överraskningsfest för Janne eftersom han fyller 30 nu på torsdag. Trevligt folk, bra väder, roliga lekar och god mat. Synd bara att jag hade så ont i huvudet hela kvällen, men försökte göra det bästa av situationen.
 
Nu tänker jag inte klaga, bara lätta på hjärtat. Jag älskar att jobba på konsum, men det är stressigt och mycket att tänka på. Jag skulle vara ledig hela veckan den här veckan, men fick då jobb torsdag och idag.Jag hade sett fram emot så mycket att varva ner, göra det jag vill som jag inte har kunnat göra på länge osv. Inte ha några måsten. Och eftersom han jag jobbar för är sjukskriven idag lär han säkert vara det imorgon också, så får jag säkert ta hans pass då, och på onsdag har jag mitt andra jobb, städjobbet. Så det blev som ingen dag jag var ledig ändå tillslut. Jag får helt enkelt ta vara på den lediga tid jag får. Och kom ihåg, jag klagar INTE. Älskar att jobba, men ville varva ner bara. 
 
Annars är det superbra med mig! Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: