the sweet life of me

JA, jag lever. Överlevt marknaden och allt därefter. Hade två grymma utekvällar, torsdag var det kalas hos Pontus som avrundades på älgstallet, och på fredagen var det myskväll med Elin och Cecilia samt hennes vänner. Vi firade Cecilias kompis lite eftersom hon fyllde arton, så dom hade bokat bord på öltältet när det var Hounddogs och ni som inte såg det missade verkligen något!

Nu har jag en fullspäckad vecka med jobb, andra vecka på kolonial. Hittills har det gått bra iaf, tror jag. Och även fast jag var till Stockholm förra helgen behöver även jag få koppla av, så i helgen ska jag och min älskling fara till stugan och premiärsova. Middag hos farmor och farfar på fredag sen bara mysa. På lördagen kommer Pontus och Elin och då är tanken att vi ska hinna plocka hjortron, bergsklättra i grottorna, fiska, kanske bada och bara må, mitt ute i ingenstans. Åh det behövs verkligen nu.








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: