life aint a fire in the hole

Jobbat klart äntligen! Tog även med mig ett par kakor på jobbet idag som blev väldigt uppskattade, brownies med chocolate chip cookies-deg och dumle. Riktig sockerbomb hehe. På tal om mat, tittade på lite marbloggar och det slutade med att jag blev hungrig.. Tror jag måste ta en finn crisp sen. Mitt nya favvobröd! Nu ska jag hoppa in i duschen med min bättre halva, sen mysa ner oss i sängen med te och film. Önskar bara tapetgubbarna kunde komma nån gång och tapetsera om sovrummet så jag fick hänga upp alla saker nån gång! Och juste, FYI så har jag världens bästa pojkvän! :)
(Som även har lovat att hoppa med mig i hotellsängen till helgen haha..)
 
HAHA
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: