Stockholm!

Har varit väldigt inaktiv på grund av att jag varit i Sthlm och sedan njutit av helgen. Resan har varit bra, fått se mycket och ätit god mat! Flygresan var först hemsk, skakade och höll på spy (kändes det som) men väl uppe i luften gick det bra, kommer definitivt flyga igen. Blev en hel del shoppning där, bland annat en militärjacka från Bik Bok med guld-dragkedja som jag kommer använda flitigt i sommar, mums. Var även uppe på Spy bar, men där stannade vi itne länge, utan vi skulle senare på ett annat hotell eftersom de hade en bar där men jag hade åkt på en förkylning så jag gick hem, så typiskt. Men på fredagen så var jag väldigt nöjd och lättad att få åka hem och pussa på min pojke och krya lite. Med andra ord en bra och upplevelserik resa!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: