jag och du blir vi

Torsdag, snart fredag! Ikväll när jag kommer hem ska jag fara och klippa Gunilla och efter det ska jag och Andreas boxas, om vi orkar haha. Fick ju handskar och mitsar i julklapp, kanske god tidd att använda dem? 
 
Imorgon är det fotbollsträning, är så glad att det har dragit igång igen! Är ju så grymt kul att spela, roligt även med nya ansikten. På lördag ska jag och Emilia på gymmet sen på badhuset och basta, superskönt! Saknar att umgås med den bruden..! Lördagkväll ska jag laga mat hos Pontus, oxfilé! Lär väl bli en och annan öl också, men det blir lugnt, ska ta mig iväg på bandyn på söndag! Inte så roligt om man är hängig.. 
 
Livet känns bra nu, riktigt bra. Jag är glad. :)
 
Min fina, fina pojke!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: