Dag 6 - Skriv 30 intressanta fakta om dig själv.

1. Älskar ostkrokar med dipp, speciellt vitlök.
2. Tycker inte om min nuvarande hårfärg, tycker den är för ljus.
3. Nu för tiden bryr jag mig inte så mycket om min kropp som jag gjorde förut, tror det är för att jag är kär.
4. Är jättemörkrädd men älskar skräckisar plus att det ska vara så mörkt som möjligt när jag ska sova.
5. Tycker om att partaja.
6. Har svårt för att tycka om lärare. Varför vet jag inte men har alltid varit så. 
7. Är jättehöjdrädd men vill försöka övervinna den rädslan genom att hoppa fallskärm.
8. Vill jättegärna pierca Meduza, men får inte för Andreas haha..
9. Efter skolan vill jag flytta till Övik och göra min lärlingstimmar och efter det vill jag flytta utomlands ett år eller två, utforska världen.
10. Har haft knallrosa hår när jag gick ut sexan.
11. Har väldigt lätt för att tänka högt samt prata innan jag tänker. 
12. Älskar att träna med mamma, hon är bästa träningskompisen!
13. Önskar jag hade bättre relation till min bror.
14. Skrattar ofta omedvetet, har jag fått höra ett par gånger..
15. Hatar att skära korv, man lukar så grymt äckligt efteråt. Äta gå bra!
16. Brukar ofta dagdrömma om att prata med en engelskman/amerikan.
17. Har aldrig varit så kär som jag är nu.
18. Älskar att sova och kan göra det hur mycket som helst, 10-12 timmar varje natt är inget problem.
19. När jag blir trött kan jag antingen bli helt speedad eller bli sur, passa er!
20. Tvättar håret cirka varannan gång jag duschar.
21. Är en slarvmaja, gör helst saker som är mindre roliga sist, samt stökar ner grymt mycket men är dålig på att städa upp efter mig.
22. Älskar att köra folkrace, se på folkrace, prata om folkrace - allt om folkrace!
23. Tycker om att exprementera med mat, sätta min egen lilla signatur på den.
24. Älskar att duscha, speciellt med A hihi. Kan duscha upp mot en timme om jag så får och kan.
25. Jag är ingen romantiker och det blir jag ofta påmind om... Tur att A är det iaf!
26. Någon gång framöver ska jag göra två stycken enpunktspiercingar framför örat, tycker det är sjukt snyggt.
27. Kallar A för "älskling" precis som om han heter det. Vi brukar även säga "ässskling", haha.. Skittöningt bur i love it!
28. Det finns en tjej som jag var bästa vän med en gång i tiden (väääälidgt länge) som jag saknar väldigt mycket, men jag "kastade bort" min tid med henne. Det fanns ingen som förstod mig som henne. 
29. Tänker bli klar med min tatuering jag har på höger sida innan jag hinner fylla arton.
30. Jag njuter av livet.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: