Dag 1 - Ditt nuvarande förhållande, om du är singel diskutera då hur singellivet är.

Min nuvarande förhållande är med Andreas Strömberg, och vi har varit med varandra snart ett år. Mitt förhållande med Andreas kunde inte ha varit bättre på något sätt. Från början minns jag att jag kunde verkligen inte sluta skratta när jag var med honom, han fick mig att känna på ett sätt ingen annan hade fått mig känna nån gång tidigare. Han får mig fortfarande skratta så jag bryter ihop, ingen gör mig så glad som honom. Han är som min teraput - så fort något går åt h-vete så pratar jag med han och då blir allt bra. Vi har på ett ungefär samma intressen, vilket jag tycker är viktigt. Jag önskar verkligen att mitt och Andreas förhållande håller hela livet ut och att vi startar familj (inte än på flera år) och att vi ska klara allt, tillsammans. Det är superjobbigt att vara ifrån honom eftersom han är den enda jag verkligen kan vara mig själv med, och berätta allt för. Han får mig att känna mig så trygg. Han har tagit mig till en helt annan nivå än vad jag trodde var möjligt. Han är så otroligt lätt att leva med, han är allt jag kan önska mig. Jag älskar dig!
 
Saknar jag att vara singel? Nej det gör jag inte, skulle aldrig någonsin vilja vara singel igen, inte nu när jag träffat Andreas. 
 
He's mine so back off. ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: