bittersweet

Oj så länge sen det var! Har helt enkelt inte haft någon lust. Jul var awsome, fick en GHD-plattång av min älskling bland annat, blev huuuur glad som helst! Nyår var bra, inte vad jag förväntade mig, men bra. Från början kändes det tungt men när jag fokuserade på roligare saker gick det bättre och slutade i en riktigt bra kväll.
 
På lovet har jag inte gjort ett skit. Var det tänkt så? Nej. Dock klagar jag inte för jag har fått vara med min fina hela lovet. Även så början skolan imorgon på gott och ont.
 
Resan till Stockholm är betald så nu finns det ingen återvändo. Har velat lite hit och dit angående den men nu när jag fick reda på att Sandra ska följa känns det faktiskt bättre. Är bara livrädd för flyget..
 
Annars då? Jo det flyter på. Dagarna går. Ska fokusera mer på bloggen nu!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: