try to stand up straight

Fan så fort den här veckan har gått! Men å så skönt, snart lov! Vet inte riktigt hur jag ska spendera lovet, kanske åka till farmor och sova där några nätter? We'll see. Dessutom har jag hjälpt A att flytta och fan så mycket jobb det är och ändå har jag gjort typ en hundradel vad han har gjort.. Men fan så kul det är! 
 
Nu är det bara två dagar kvar, två dagar innan jag får ändra om mina rutiner helt och börja mitt nya liv. Spännande men skrämmande. Kommer uppdatera er här vad jag tycker om upplägget, maten osv. Jag hoppas det kommer gå bra, men det går alltid bra när jag har stöd av mitt hjärta.
 
Love you, haha!
Postat av: emeliee

Fan å fan å fan vad du svär...;)

Svar: Haha såg de sen.. ;)
Sanna Lindström

2013-03-01, 12:54:35 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: