Redan torsdag!

Igår skrev jag till en gammal vän att jag saknade henne, och det kändes förjävla bra. Framöver när hon kommer till Åsele ska vi hitta på något, love it. Var även tänkt att på lördagkväll skulle jag ha tjejkväll med Elin med film, fruktsallad och isbanan men det blir inte så, stannar kvar i Storuman över middag, så det blir nästa helg! Fick även reda på att Andreas flyttar in i nya lägenheten om tre (!) veckor och eftersom jag har typ alla mina saker där så är jag skyldig till att hjälpa till att packa osv.. Men fan så kul ändå!
 
Och just ja, idag fyller min kära lillasyster 12 år! Fan, snart är hon stor. Tiden går way to fast. Jag hoppas hon tar rätt val i livet och blir en vis kvinna som kan stå på sina egna fötter och vara stolt över det. Och ha en jävla bra kontakt med sin storasyster. Ha en bra dag Jonna. <3
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: