Old pics

<p>HAHA, kv&auml;llen va lyckad! (:<br />
kulkul.</p>
<p>gamla tider..</p>
<p>"ja &auml;h s&aring; snygg, johannes kolla!"<br />
<br />
haha;d</p>
<p>TYP V&Auml;RLDENS ST&Ouml;RSTA CIGG!<br />
den va lite go.. ;]</p>
<p>ug me brudsen! :))</p>
<p>HAHAHHAHAAH!</p>
<p>hih ja digga bilden! :)<br />
s&ouml;ta:)</p>
<p>smoothien va god ;]]</p>
<p>haha, coolish ;dd</p>
<p>&Aring;&Aring;&Aring;&Aring;&Aring;H, ja vill f&auml;rga h&aring;re.. -.-<br />
elr iaf ha tbax mitt l&ouml;sh&aring;r.</p>
<p>haha ;]</p>
<p>haha, liiiiiiite s&aring;gsp&aring;n? ;p</p>
<p>haha, b&ouml;gh&ouml;gp&aring;jens.</p>
<p>piloots ftw, jao!<br />
seri&ouml;st, s&ouml;ndan va schtek! fyfan vilken j&auml;vla sommark&auml;nsla man fick, och &auml;nnu mer glad blev man n&auml;r man va me brudsen, puss!</p>
<p>HAHA! ;] &lt;3</p>
<p>sen hitta oskar typ en sötödla</p>
<p>och vassa naglar har katarina oxå,(a)</p>
<p>lägereld innan vi for!</p>
<p>syteryster</p>
<p>haha, sova hos moa och äta tunnbrö åh hårdmackern äh superbbra :)</p>
<p>när vi kom fram, så såg vi en gris som vi skulle äta till middag! :)</p>
<p>HAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHAH</p>
<p>HAHAHAHAHAH, gammbild nr1!<br />
<br />
GUD, mitt öra gör jätteont för tillfället, håller på att trycka igenom töjningen nu.. fyfan att jag lät det läka helt.<br />
<br />
älsk kmr imrn!:)</p>
<p>haha, sött</p>
<p>HAHAHAHAHA, face p&aring; mejj.<br />
<br />
"MEN KAN NI L&Auml;MNA CYKELN, JAG SK&Auml;MS JUU!!"</p>
<p>hoppas!</p>
<p>härligt med examen!</p>
<p>HAHAHHA, jag hade glömt bort den här bilden! ;)<br />
soetnowsar</p>
<p>bikini säsong? almost there</p>
<p>hah, sött.<br />
<br />
GRATTIS SABINA, "BYXMYNDIG" ;)</p>
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: