life goes on

Det känns lite tufft just nu. Hur många tankar som helst som snurrar i mitt huvud och jag vill skriva av mig men det kommer inget. Vill inte heller prata för det känns som det platsar bäst i mitt huvud. Vet inte riktigt vem jag kan lita på och vems axel jag ska luta mig mot just nu, jag vet varken in eller ut. Hoppas det går över, är inte roligt att känna så här. Jag har tur som har Andreas, utan honom vet jag inte vad jag hade gjort. Just nu känns det som jag aldrig vill tillbaka till skolan, orkar inte träna ikväll utan hade hellre legat på soffan och bara varit, fått tänka igenom allt. Men jag tänker ta tag i kragen och göra det bästa av situationen och träna ikväll och gå på skolan imorgon med ett leende. Jag tänker inte låta jobbiga tankar och känslor ta över mig. Jag är stark, och det här är bara ett prov på HUR stark jag är. Livet får vara tufft ibland.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: