Fitnessfighten

Okej, ni minns jag skrev om något förut som jag inte kunde berätta om? Nu tänker jag berätta nämligen. Jag och Andreas har bestämt oss för att köra fitnessfighten i mars. Vi har tittat på det redan sen i början av januari när mamma tipsade om det men vi tänkte att vi skulle köra när vi har lite mer pengar (februari är en fattigmånad) så det blir mars. Vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig av det hela, jag mailade dem och sa att jag mer ville tona kroppen och bygga muskler istället för att gå ner massa kilon, och det gick givetvis. Det ska bli spännande och testa. Jag vet även att det kommer säkert bli några grymt jobbiga dagar, men jag ska ta mig igenom det. Och efteråt ska jag belöna mig själv med nya, snygga kläder. Fan va kul. Taggad är jag också. Och att jag dessutom får göra det med min bättre hälft, tillsammans klarar vi allt. Tänker såklart uppdatera er här på bloggen samt lägga upp resulatat sen. Hade tänkt fota före och efter som dom gjort på hemsidan, och om A går med på det får ni se hans resultat med. Wish me luck! :) 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: