Dag 18 - Respekterar du dina föräldrar?

Klart som fan jag gör! Nämen ja det gör jag, mycket dessutom. Visst har även jag varit yngre och gjort dumma saker bakom ryggen på dem, men jag har aldrig gått för långt eftersom jag hatar att svika. Jag respekterar deras beslut (oftast haha) och sättet de uppfostrar mig på. Annars hade jag ju inte varit samma person, hur kul skulle det ha varit? Jag respekterar inte bara mina föräldrar utan jag följer även deras fotspår och det är jag glad över. Jag är glad att min mamma och pappa är mina föräldrar, skulle aldrig byta ut dem mot något. Hoppas även att jag aldrig någon sårar dem hårt eller sviker dom, det är nog det värsta som skulle kunna hända. Mamma och pappa kan jag alltid vända mig till och tanken på att inte kunna göra det makes me sick. 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: