lovely day

Snart sista veckan gjord på skolan för den här terminen, helt sjukt vad fort tiden går! Snart smäller det till så sitter jag på flyget till Prag med min grymma klass. Det känns så jävla roligt att vi faktiskt hittar på något innan vi skiljs åt! Har äntligen bestämt mig för vilken balklänning och vilken färg jag ska ha, så nu ska jag bara mäta mina mått och skicka med det med Antonia till Thailand, gryyymt. Åt även på Knuten idag med klassen som skolan bjöd på, mums!
 
Imorgon är det fredag, och när jag slutar skolan har jag fått order om att jag ska sätta mig på bussen till Vilhelmina, sen får jag se vad som väntar där. Cecilia är så hemlighetsfull! Men det blir nog roligt vad som än väntar, blir så glad när folk tänker på en. Tanken är väl att hon ska fira mig eftersom jag blir arton på tisdag. På lördag vankas det julbord med Galven, omnomnom. 
 
En av dom första bilderna på jag och A, så kul att titta tillbaka! Snygg hårfärg hade jag dessutom..
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: