Dålig update under jul

Var ett tag sedan jag skrev men så blir det när det är fullt upp med annat och datorn bara får ligga och damma. Har hunnit med att bli firad i Vilhelmina av underbara brudar, haft julbord med jobbet, mellandagsrea, tagit mitt älskade körkort, firat jul med min braiga släkt, varit i Västansjö på juldan hos moster med bra folk och ätit vääääääldigt mycket. Snart vankas det även nyår - kommer nog bli riktigt bra. Få umgås med folk man vill umgås med och äta god mat, kan inte rikitigt förvänta mig mer. 
 
Sen ska jag även köpa en bil nu när allt med jul och så har lugnat ner sig, och när jag har köpt en egen bil ska jag bränna iväg till villis har jag bestämt och hälsa på mina fina vännor Cecilia och Sandra. Det är så synd att man syns så sällan! Men å andra sidan roligt för då har man mycket att ta igen, ni är bra! 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: