bakis två dagar i rad?

Som rubriken lyder känner jag mig ungefär. Blev lite mycket i lördags men nu på måndagmorgon så är magen helt fucked up. Känns även småjobbigt att fara på skolan idag eftersom på senaste tiden har jag varit hemma måndag och tisdag, men bara att bita i det sura äpplet. Som tur är så är ju bästa josefin där!
Promenera runt skyltsöndagen igår en sväng med Jan och Felicia, tog en fika och hade det och sent på kvällen blev det glögg hos mor och far, mys!


haha dom är inte helt förtynade mina muskler..
Postat av: s

Har du och Andreas gjort slut? Var du otrogen?
Tråkigt isåfall. Kramis

Svar: Tyvärr, han är fortfarande min och kommer alltid vara min! :) och nej, jag skulle aldrig vara otrogen mot honom för allt jag söker hos en partner har han redan, så jag behöver inte få det från någon annan.
Sanna Lindström

2013-12-02, 14:51:02 -
Postat av: Felicia

Hahaha men hallå?! vad är de där för jubelidiot som har kommenterat? ååh man blir alldeles matt i huvudet när man läser de där.. :p

Svar: Ja jag håller helt med.. Men lika bra att inte lägga ner energi på det, du vet de finns ju idioter :)
Sanna Lindström

2013-12-02, 19:58:32 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: