första skolveckan gjord

Har tatuerat mig, åkt till Lycksele en hel dag och sen få veta att jag inte haft några lektioner, åkt på nån jävla superförkylning som jag hatar, träffat mycket folk som jag inte har träffat på hela sommaren osv. Jag har gått fem dagar och är redan så jävla less haha. Men de är bara att bita ihop, det sista året ska bli mitt bästa. Eftersom tiden går så fort så måste man ta vara på det.. och om tre dagar så börjar min bättre hälft sitt nya jobb i övik. Hur fasiken ska jag klara mig utan han hela veckorna?!







Postat av: Felicia

Ja Sanna, välkommen till min värld :) då får du känna hur det känns att ha killen 16 mil bort - a livin hell!

Svar: Ja fyfan! Få väl fokusera på körkortet så tiden går fortare ;p
Sanna Lindström

2013-08-30, 10:48:13 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: