tisdaag

Och hej så var den här dagen förbi.. Jag hade så mycket på schemat och klev upp så tidigt men ändå är klockan redan halv tre. Har iaf varit förbi hos Carina samt fixat present till far. Nu strax ska jag ta en promenad hem på Norrstrand och gå med hunden, sen tänker jag sy om en skjorta jag har, hehe.. Bilder på det kommer senare! Och ikväll får vi se vad jag hittar på.. Känner för att hitta på något så får väl slå min skalle ihop med min pojkvän och komma på något! :)
 
Fick på mig de ljusa jeansen idag som jag inte haft på huuur längesom helst! Dom sitter lite tajt i midjan men det fixar vi. ;)
Postat av: tove

fan va fin du är!

Svar: Tack Tove! :) du är fin!
Sanna Lindström

2013-04-02, 19:00:55 - URL: http://tnoordlander.blogg.se
Postat av: Sandra

Men snygging, dela med dej!!

Svar: Men du är!
Sanna Lindström

2013-04-03, 18:41:11 - URL: http://www.nattstad.se/sandra.persson
Postat av: emelie e

så himla fin kropp du har sanna!

Svar: Åh tack!!
Sanna Lindström

2013-04-06, 09:50:24 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: