only johnny depp has ever been to here before

Här har det varit tyst en stund, men oj så mycket jag har haft att göra! Inskolning tre gånger, jobb på Galven, praktik med supermånga kunder (roligt att någon vill komma till mig hehe), kalas för Emma osv. Men jag tycker om när det står mycket på schemat. ;)
Igår på kalaset fick jag träffa många individer som man inte ser så ofta, fick även träffa på en liten hundvalp. Påminde mycket om min lilla chihuahua som vi fick ta bort så det blev superjobbigt för mig. Men ååååh så söt den var! Vill gärna ha en egen valp men då är det pengar och tid som saknas. Dock har ju A lovat att hjälpa mig att mata den och gå ut med den ibland haha!
 
Och nu är det inte länge kvar till fjället, mitt älskade fjäll. Önskar det kunde vara imorgon! Men veckorna går så fort nu för tiden så snart är det helg. Som jag längtar!
 
Jag har mått så oförskämt bra den sista tiden, så här bra har jag inte mått på länge och det har pågått länge, jag är så rädd att det ska vända om. Hoppas inte, jag älkar att må såhär!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: