det går bra nu

Hade ställt klockan på tio över fem imorse och just innan klockan sex hade jag dragit på mig skinnjackan och halsduken och började promenera mot samhället. Hade solen i ansiktet och det kändes bra, ändå tills jag kom på en sak. Jag har fått mitt första riktiga egetfixade sommarjobb, och de kändes så jävla bra. Leendet blev ännu större när jag sen kom att tänka på att jag var på väg mot första inskolningen. Och den gick superbra! Andra inskolningen är imorgon redan. Är även ledig på fredag, wiho! Har dock inte hunnit planera något inför helgen men det kommer!



pusspåer
Postat av: therese

jag skrev ett inlägg om din kommentar, hoppas du fick lite svar på dina frågor! annars är det bara att fråga på om du undrar något mer :)

2013-04-18, 09:39:56 - URL: http://theresesandstroem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: