Därför gillar sanna våren...

...1. Ny bra musik! Ofta där på vårkvisten kommer massa nya låtar som kanske blir sommarplågor..? Got to love it.
 
2. Solglajjer! Älskar att gömma mig bakom solglasögon, speciellt om man trivs i dom. Det är snyggt dessutom!
 
3. Planering inför sommaren! Alltid på sommaren vill jag göra åtminstonde en längre utflykt, i år är det på tal om att kanske fara till Sthlm och titta på Iron Maiden, hur grymt skulle inte det vara?!?!
 
4. Less is more. Älskar att kunna dra på mig skinnjackan och rulla upp byxbenen utan att behöva frysa. Och att man inte behöver långkallsonger längre måste ju vara det bästa, haha!
 
5. Ta fram cykeln! Ska fixa en cykel som jag kan ha i sommar, superskönt att cykla med musik i öronen. Dessutom är det ett bra sätt att röra sig på!
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: