Början på en kanske jävligt bra balans

Imorse provade jag på en gröt som jag fick tispat av Emma, en kokosgröt. Lite mycket äggsmak för min del men annars var den kanoners! Verkligen härligt mättande och bra energi fick jag också.
 
 
1 dl kokosmjölk
2 ägg
1 msk kokosmjöl
- rör ihop i en kastrull och rör tills det tjocknat!
 
Till min gröt hade jag blåbär, hallon, cashewnötter, solrosfrön, gojibär och pumpakärnor. Omnom!
 
 
Och eftersom jag åt en sån god och energirik frukost så tränade jag kort efter frukosten, ett riktigt tungt men smällroligt benpass. Det tog ca. 20 minuter endast, perfekt längd tycker jag! Varför jag tycker det är sån bra längd är för att om man har mycket energi en dag så är det bara köra en gång till, men har man dålig ork en dag så klarar man det ändå, 20 minuter är ingen lång tid. 
 
Och angående min balans.. Jag provar på nu, äta det som känns bra och nyttigt, samt som ger mig energi och tar bort mitt sötsug. Jag har bara nyss börjat så jag kan inte ge er någon utvärdering just nu, men det kommer sen! Och angående träningen, jag kör bara på. Jag kommer försöka variera och även köra sånna här korta men intensiva pass så jag kommer förhoppningsvis kunna träna varje dag. Men jag kommer nog inte köra helkroppsträning varje dag som det var på fitnessfighten utan jag kör ben och rumpa en dag, mage och rygg en dag, armar och axlar en dag osv.. Jag tänker prova det och se hur det funkar. Jag hoppas det funkar superbra och jag har redan bra vibbar av det här upplägget. Fan va kul! Wish me luck. :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: