when i go round baby, when i go

Jag har absolut ingen insipration när det gäller bloggen, det händer så lite just nu.. Jag tränar, umgås med älskling, går i skolan och jobbar, ungefär så ser det ut. Från och med nästa vecka kommer det se annorlunda ut, för då far Andreas och jobbar i Storuman, måndag-torsdad varje vecka, huvva. Kommer kännas grymt tomt för är så van att träffa honom varje dag, och sova med honom varje natt. Vill inte tänka på det nu, utan tar det när det kommer.
 
Just nu känner jag mig lite konstig, lite småledsen faktiskt. Vet inte exakt vad det beror på men det går väl över under dagen. Har ingen lust alls att vara kvar här i Lycksele idag, utan jag vill bara hem till sängen och ligga där. Tur att det är box på schemat okväll så jag får komma på andra tankar, eller komma på några tankar alls. 
 
Nej, nu ska jag gå och laga mat för det står matlagning på schemat, och som tur är där att jag slipper äta den äckliga lunchen som är idag! 
 
(ursäkta frillan)
Vill tillbaka till fjälle, vill att det ska vara vinter, vill fylla år och ha julafton och den efterlängtade nyårsaftonen!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: