Nu var det länge sen!

Hade nästan glömt bort att jag hade en blogg haha.. Har hänt mycket sen sist! Älskling kom och hämtade mig i torsdags och jag fick spendera hela helgen med honom. Ha plocka upp pären, grillat, bakat, gjort massa mat och mycket mer! 
 
Igår for jag en trip till Storuman direkt från Lycksele där jag fick träffa Andreas, samt klippa hans kusin och även träffa hans nyaste kusin som är 6 veckor idag tror jag det var. Och imorgon kommer han hem igen!
 
Annars då..? På fredag är jag bjuden på födelsedagsmiddag och ska kanske även klippa en bekant. På lördag blir det folkrace för fulla muggar! Även så är det någon som fyller år, så jag får väl stiga upp tidigt på lördag så jag kan ge Andreas fika på sängen. När vi kommer hem tänker mamma bjuda oss på en födelsedagsmiddag å Andreas vägnar sen får vi se vad som händer på kvällen. Är ju marknad i Lycksele..? Söndag får bli mysdag och jobbdag.. Kanske mindre kul. 
 
Nu måste jag försöka hänga på genomgången vi har haft nu i 20 min, men ja fattar inget.. 
 
Hehe, hade tråkigt en annan naturlektion..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: