fatta ingenting

Nu va de ett tag sen jag skrev! Det känns så superskönt nu när jag har kommit igång med träningen igen. Igår körde jag dubbel vilket var för mycket för min del kände jag, kanske kan göra det i framtiden när jag är mer vältränad, jag höll bokstavligen på att svimma kändes det som! Men det känns så jävla bra efteråt. Men maxpulsen tänker jag absolut fortsätta med. 
 
Jag vet inte om jag har förändrats eller om det är bara för stunden, men skolan känns inte alls lika jobbig längre. Dessutom ska jag snart ut på praktik så jag får vara i Åsele i hela fem veckor! Dock så spelar det ju inte så stor roll för Andreas är ju ändå borta på veckorna.. 
 
Nu måste jag kila, ska följa Antonia och köpa en macka. :)
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: