Buzzador!

Nu måste jag berätta om en riktigt bra sida, nämligen Buzzador. Jag blev tipsad för vääälndigt länge sen av Charlotte som berätta om detta för mig. Det är en sida som du blir inbjuden till där du ska samla poäng och bli inbjuden till kampanjer, och en kampanj kan vara och precis vad som helst. Du får hem olika saker, t.ex. som eltandborstar, mjölkdrycker, tsastiski, massagesaker och annat. De sakerna ska du testa och sedan utvärdera sakerna. 
 
BLI MEDLEM HÖRNI! Skriv eran mejl så skickar jag inbjudan till er så kan ni sanbbt bli medlem och börja gå med i kampanjer! :)
 



(Några bilder tagna från Google, folk som har gått med i kampanjer)

Postat av: bea

[email protected]

Svar: Skickat! :)
Sanna Lindström

2012-09-12, 12:46:08 -
Postat av: julia

[email protected]

Svar: Perfekt! :)
Sanna Lindström

2012-09-12, 17:45:43 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: