yo ok?

Nu jävlar har jag bestämt mig, och de känns bra! Ska träna upp konditionen samt börja sluta äta godis och sötsaker igen! Gick ju så grymt bra där ett tag, men nädå, det varade inte länge.. 
 
Nu längtar jag så grymt mycket till julafton och min födelsedag. Först och främst blir det Sundsvall 10 nov där det blir gocart och sedan en sväng på Birsta! Sedan i slutet av november ska jag och Andreas till Umeå eller Övik eller så för att julhandla, sen är det min efterlängtade fördelsedag, och en vecka därpå är det julafton, och ännu en vecka därpå är det nyår. Nyår ifjol, ja vad ska man säga..? I år kommer det bli grymt iaf! :)
 
Några bilder sen nyår ifjol.
Postat av: Fundersam..

Vad händer på nyår iår?

2012-10-16, 13:55:00 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: