Why do we lie to her so much?

Insåg för ett tag sen att jag inte hade behövt gå på sista lektion, utan vi får jobba hemma om vi vill, så hade kunnat åka hem med Johannes som for hem vid typ ett.. FML!
 
Iaf, imorgon kommer min älskling heeemmm! :) och imorgon kommer det även hända en hel del jobbiga saker, vill inte alls men vi har inget val.. Tur jag slipper se det, han och sedan begrvningen. Jag går dit senare när jag kommer hem i min ensamhet och fäller en tår själv istället. Om A är hemma får han följa med mig dit och trösta  mig, lär behövas.. Huvva, den här veckan har inte alls varit rolig.. Hoppas du får det bra där uppe.
 
Ikväll står det jobb på schemat och efter det tyckte Johannes att jag, han och Emilia skulle hitta på något, typ baka en paj, får se hur det blir med det! 
 
Tillsammans klarar vi allt <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: