Tattoo

Nu jävlar gick jag in till Emmoth här i Lycksele och bokade en tatueringstid, och jag trodde att det inte skulle finnas tid förrän lääänge, men jag fick tid redan nästa vecka! På onsdag klockan två... Jag måste ha någon med mig för jag törs fan inte fara dit själv! Ska fortsätta på den jag har på revbenet. Minns att jag sa att jag aldrig skulle tatuera mig på revbenet igen, men nu har jag beslutat mig för det, hoppas jag blir nöjd över den! Fast det blir två sittningar, först för att fixa till den så den blir finare med skuggningar och så, och andra sittningen blir till att bygga på den, så den går ner mot benet och upp mot axeln! Det blir nog bra när jag är färdig :) om den blir färdig.. iiiihh!
 
 
Mina tatueringar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: