spring för livet, jag är ur balans

Ny vecka, nya tag. Måndag idag och har varit ledig idag. Sov nästan hela 12 timmar inatt och de va så skönt! Blev dock väckt halv sex för att säga hejdå till min älskling sen somnade jag om. Imorgon börjar min praktik och de känns så skönt! Att jag slipper Lycksele och skolan i hela fem veckor! Förutom på onsdag då jag ska gå en "visning" och tatuera mig, läskigt.. 
 
v.43
Måndag - (halva gjord) 1 h maxpuls, 1 h latin fushion
 
Tisdag - Börja på praktiken, 1 h core + kondition
 
Onsdag - Lycksele. Gå en visning där vi ska visa upp mode/frisyrer/smink från 40- & 50-talet. Tatuera mig, jobba. Joggingtur?
 
Torsdag - Fortsätta på praktiken, 1 h 20 min box.
 
Fredag - Praktik, A kommer hem, fara till noret?
 
Lördag - mys!
 
Söndag - mys! + jobba...
 
Ungefär sådär ser min vecka ut so far i grova drag. Kommer säkert in mycket mer, men som de ser ut nu så händer det inte mycket mer. Tur jag får träna med min fina vän Emilia, hon gör mig alltid så glad! Får se även om jag hinner klämma in lite fler joggingutrer, ska försöka fixa min kondis!
 
Saknar dig så mycket...!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: