<3

Jag har hittat min själsfrände, min bästa vän och förhoppningsvis min livskamrat för resten av livet. Allt är så lätt med dig och jag kan verkligen vara mig själv. Jag har aldrig trivts så bra med någon som ja trivs med dig. Du är verkligen där för mig när jag behöver dig som mest, visar alltid tillit och tröst. Du förstår dig på mig och ser inte mina brister som något dåligt, du älskar mig för den jag är och det är jag så tacksam över. Vi är så lika men samtidigt så olika, du är min ying och jag din yang. Du är alltid så snäll mot mig och du är alltid så tålmodig. Du överraskar mig ofta och jag blir alltid lika glad även fast jag kanske inte visar det ofta. Jag försöker hela tiden beskriva för dig hur mycket du betyder för mig, men ord kan inte nå dit, det finns så mycket mer än vad ord kan berätta. Det gör mig så arg att jag inte kan beskriva mina känslor, men dom är så stark som dom aldrig varit och det känns så jävla bra. Jag är alltid rädd att göra minsta lilla snedsteg för jag är så grymt rädd att bli lämnad ensam, ens tanken gör mig knäsvag. Jag älskar dig så otroligt mycket Andreas, och jag hoppas det alltid kommer vara vi. Det har snart gått åtta månader tillsammans och det är bara början på något underbart. Du är bäst!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: