Jag är nöjd.

Jag är nöjd över mitt liv. Jag är nöjd över sakerna som händer i mitt liv, även fast jag kanske ibland önskar att det hände mer. Jag är nöjd över min kropp (hör och häpna), jag har lärt mig att acceptera den. Jag tränar inte längre för att gå ner i vikt utan jag tränar för det är roligt och jag mår bra, sen är det även en väldigt bra sysselsättning. Jag är nöjd äver min hårfärg och vill aldrig ändra den och jag har haft den nu snart tre månader, och förut ville jag byta hårfärg varje vecka. Jag är nöjd över de vänner jag har, som finns där för mig när jag behöver dom. Jag skulle inte byta ut dem mot något, ni vet vilka ni är. Jag är nöjd över min familj som har skapat mig och uppfostrat mig till den jag är idag. Jag älskar min familj även fast jag vill strypa dom ibland, men det hör ju till, eller hur? Jag är nöjd över mina tatueringar även fast jag vill ha mer hela tiden, men det är ett slags beroende. Främst av allt är jag nöjd med min pojkvän som kommit in i mitt liv och som visat kärlek och allt därtill. Jag kan aldrig ens föreställa mig hur det skulle vara utan honom, han är verkligen min bättre hälft, mitt allt. Jag är nöjd över hur mitt liv formar sig som jag vill, och alla som gör det möjligt är jag enormt tacksam över.
 
Jag är nöjd!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: