i´m on a mission to make it right

Just nu sitter jag i biblioteket och äter en risifrutti innan jag börjar entreprenörskapen. Dricker även morgonkaffet, obeskrivligt gott. 
 
I morse när jag vakna var snön kvar och det fortsatte att snöa, så glad man kan bli av snö! Jag önskar bara att den här snön stannar kvar så det kan komme ännu mer så man kanske kan plocka fram skotern redan i november, hehe. Jag ser verkligen fram emot sena grillkvällar i snön i vinter, långa skoterturer med varm choklad och ostmackor, isbana på helgerna, fjället med både familj och vänner, paradisbadet (för dit far man alltid på vintern haha), se solen titta fram på våren så man endast behöver sitta i underställ, tolka bakom bilen, åka snowboard, lucia, hockey och myyyycket mer! Åh va glad jag känner mig just nu!
 
Nej, nu måste jag sluta dagdrömma och börja plugga på provet jag har imorgon som jag inte ens har tittat igenom..
 
Några bilder sen förra vintern!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: