i found my mother in my bed tonight

Idag är det torsdag och guess what? Min underbaraste kommer hem! :) vi har inget individuella den här veckan så jag börjar inte förrän 12.10 idag. Som tur är har jag sällskap av Sabina, Frida och Johannes! Så just nu sitter vi i cafeterian och dom tre spelar kort medan jag pluggar och dricker kaffe. Frida tyckte jag såg vuxen ut tydligen, "alltså Sanna, du ser så vuxen ut när du sitter med din dator och papperet i ena handen och kaffekoppen i andra!", hihi.. 
 
Och jag har ingen box ikväll, BLIR GALEN! Måste kolla hela dagen för tränade inget i tisdags heller, och boxen är så rolig så måste verkligen hitta en plats.. 
 
ÅH, ta mig till fjälleeeee!!!!.. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: