he will be loved

Måndagkväll igen.. Helgerna går allt för fort! I torsdags var det hur jobbigt som helst, vi begravde Boss. Jag grät när jag såg honom, när han låg i jorden och även efter boxningen när jag kom hem till min älskling, då jag egentligen skulle vara glad, men det blev bara för mycket. Han finns helt enkelt inte längre. Och samma dag fick jag höra lite skvaller som faktiskt hade med Boss att göra, och jag blev så arg! Förstår inte hur fan vissa människor tänker.. 
 
Helgen har bara bestått av massa mys och skratt med min bästa, även hunnit med lite loppis, laga mat, jobbat osv. En helt okej helg, synd bara att den ska gå så fort. Men jag får tänka positivt, snart är det helg igen, bara fyra dagar kvar! :)
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: