frisöristheshit

Just nu sitter jag på skolan och väntar på att vi ska börja. Vi har skriftligt prov idag om delprovet som jag kommer att göra om lite mer än ett år, känns pirrigt! Ska även ta ut en designpermanent som jag gjorde igår där jag bara rullade topparna, blir spännande att se hur det blir!
 
Igår kände jag mig inte alls bra så jag avbokade träningen jag hade då. Men då ringde min telefon och jag tog upp den och såg att det stod "Cecilia". Svarade och var ute på en ragg med henne för hon va liks i Åsele, det var välbehövligt! Efter det for jag och klippte mosters kompis och tjänade mig 200 kr. 
 
Hittade även några bilder på min sen i helgen och förra helgen. Folkrace är så underbart även fast det inte alltid går bra, men det får man ta, det är en sport. Adrenalinet du får när du står där på startplattan och väntar på den gröna lampan är obeskrvligt! Det är en sån grym känsla och jag kommer nog aldrig sluta köra. I helgen är det min sista tävling för i år, bara att hålla tummarna då!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: