every single time i see her, ey ey

Igår var jag och dansade Latin Fuschion för första gången, och det var smällroligt! Man tänkte inte på att man tränade utan man dansade hela tiden. Dessutom kunde jag inte stegen så bra men jag blev ändå riktigt svettig, tänk då när jag kan stegen hur jobbigt det kommer att bli! Och man måste vara väldigt rörlig i höfter osv. Sen var det "rörelse glädje" där man fick dansa hur man ville, och jag trodde först det skulle bli pinsamt men det var det inte, skit kul!
 
Bild tagen från Google.
 

Är lite smått irriterad även eftersom Andreas inte kommer hem förrän fredag, tycker det är lite dälig stil men det är min åsikt och mer ska jag inte säga. Men men, i helgen kommer vi inte träffas mycket och jag saknar han så gryyyymt mycket! Får göra det bästa utav helgen. Kom hem nuuuuu...!
 
Postat av: Linnéa

Ska börja nästa tisdag, fick veta iförrgår att det fanns en sån kurs i Åsele och har velat lära mig det i typ två år nu så bra att höra från många att det var kul! :)

Svar: Hur kul som helst! :)
Sanna Lindström

2012-10-04, 21:32:20 - URL: http://nattstad.se/linneab%C3%A4ckstr%C3%B6m

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: